zaterdag 12 januari 2013

Voorbereiding toonmoment

Gisteren hadden we een hele dag de tijd om aan ons toonmoment te werken. Ik vond de groepsindeling wel leuk gedaan. Bij mij duurde het wel iets langer om de plaats van mijn stukje in een schilderij te vinden. Ik vind dat ik een goed groepje heb voor het toonmoment dus het voorbereiden ging goed vooruit. Wij hadden het schilderij 'La durée poignardée' van René Magritte. Dit is een schilderij waarmee je alle kanten uitkan en persoonlijk vond ik het een mooi schilderij. Je zit precies in een oud huis en er komt een stoomtrein uit de schoorsteen.
Wij hebben 1 ding/voorwerp uit het schilderij gehaald en daarrond een 'verhaal' gemaakt. Wij kozen ervoor om de stoomtrein als startpunt te nemen. Ik ben wel fier op wat we gemaakt hebben en ik heb me geamuseerd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten