maandag 12 november 2012

Rail City in Brugge

Ik ben eind september met mijn vriend en zijn ouders naar Brugge geweest.  Daar zijn we naar Rail City gaan kijken en hebben daar iets gedronken.
Misschien vraag je je nu af "wat is dat, Rail City?", kijk maar ;)

Het is een soort mini - stadje met alles erop en eraan. Het werd met lampen zelfs donker gemaakt zodat het leek dat het nacht was. Er waren politie - auto's met blauwe lampen, een kraan die beweegt, treinen rijden rond,  lantaarns die branden als het nacht is, ...
Toen ik dat zag dacht ik dat degene die zoiets maakt er toch passie voor moet hebben. Hier zit veel tijd en geld in en dat zie je. Ik vind het heel mooi om te zien en te bewonderen.

Leuk: Het zou misschien wel leuk zijn om met de klas een miniatuurstad te maken. Dan spreken ze af wat er allemaal in de stad moet komen en dan krijgt elk een taak om iets te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten