zondag 11 november 2012

Zoveel boeken ...

Het boekenbeursproject duurde 2 dagen waarvoor je voorbereid moest zijn, natuurlijk ; )
Ik ben op voorhand eens naar de boekenbeurs gaan kijken want ik was daar nog nooit geweest
en ik dacht  wow.
Maar toen ik verder keek, zag ik dat het precies een grote garage/magazijn was.
Daaruit heb ik geleerd dat de aankleding van een ruimte of eender wat heel belangrijk is. Als de boekenbeurs niet goed aangekleed was zouden er niet zoveel mensen komen denk ik. Ik ga dit meenemen naar mijn klaspraktijk en een thema zo goed mogelijk proberen inkleden. 
Er was redelijk wat lawaai op de boekenbeurs, daardoor dacht ik dat de kinderen snel afgeleid zouden zijn. Ik heb ongelijk gekregen omdat de kinderen vrij geconcentreerd aan hun opdracht werkten. Pas wanneer ze klaar waren met de opdracht begonnen de kinderen rond te kijken.    


Geen opmerkingen:

Een reactie posten