vrijdag 21 september 2012

Wie ben ik?

Hey,

mijn naam Melissa De Wolf en ik ben geboren op 18 maart 1992. Momenteel studeer ik voor leerkracht lager onderwijs aan KaHo Sint-Lieven te Sint - Niklaas. De opleiding is leuk en doe ik graag. Ik heb sinds 23/02/2008 een relatie met Mathias, mijn vriend waar ik veel om geef. Ik ben een persoon die heel veel om mijn familie , mijn vriend en mijn vrienden geeft. Ik doe ook graag mijn best voor alles en dat zie je (vaak) terug bij wat ik doe.
Ik doe sinds kort 1 keer per week zumba. Ik heb deze sport ontdekt toen ik een flyer op een tafel zag in de kantine van de sporthal. Mijn beste vriendin en ik dachten eens proberen. De eerste keer was echt zweten en moeilijk te volgen omdat het één van de laatste lessen was en iedereen alle passen al kon. Sinds september doe ik dit elke week samen met een vriendin.

Zumba lied  --> luister maar

In mijn vrije tijd teken ik graag, vooral  Disney figuren vind ik leuk om te tekenen.
Ook lees ik graag romans, terwijl ik vroeger helemaal niet graag boeken las.

1 opmerking:

  1. Ik doe die opleiding ook graag en zeker omda jij in mijn klas zit :p

    BeantwoordenVerwijderen